DE GRAVEN VAN LEUVEN ONTVANGT TRIPADVISOR CERTIFICAAT VAN UITMUNTENDHEID 2016

‘s-Hertogenbosch, Nederland – 25, Mei, 2016 De Graven van Leuven heeft vandaag bekendgemaakt dat TripAdvisor® haar een Certificaat van uitmuntendheid heeft toegekend. Het certificaat wordt voor de zesde keer uitgereikt aan horecabedrijven die het afgelopen jaar uitstekende reizigersbeoordelingen op TripAdvisor hebben ontvangen. Onder de ontvangers van een Certificaat van uitmuntendheid bevinden zich accommodaties, eetgelegenheden en attracties uit de hele wereld die constant een goede klantervaring bieden.

De Graven van Leuven

“Met het Certificaat van Uitmuntendheid eert TripAdvisor horecabedrijven die constant lof en hoge waarderingen van reizigers krijgen”, aldus Heather Leisman, Vice President van Industry Marketing van TripAdvisor. “Met behulp van deze erkenning kunnen reizigers gelegenheden boeken die doorlopend goede service bieden. TripAdvisor biedt reizigers het vertrouwen dat ze de juiste boekingsbeslissingen maken en is hier trots op.”

Het Certificaat van uitmuntendheid houdt rekening met de kwaliteit, kwantiteit en recentheid van de beoordelingen die in de afgelopen 12 maanden door reizigers op TripAdvisor zijn ingediend. Om in aanmerking te komen, moet een bedrijf een algemene TripAdvisor-bollenwaardering van ten minste 4 van de 5 hebben, een minimumaantal beoordelingen hebben en ten minste 12 maanden op TripAdvisor vermeld staan.

-Einde-

Over TripAdvisor

TripAdvisor® is de grootste reiswebsite ter wereld**, waarmee reizigers de perfecte reis kunnen plannen en boeken. TripAdvisor biedt advies van miljoenen reizigers, een groot reisaanbod en hulpmiddelen voor het plannen van een reis met rechtstreekse links naar boekingsfuncties, waarbij honderden websites worden doorzocht om de beste hotelprijzen te vinden. Websites met het TripAdvisor-merk vormen de grootste reiscommunity ter wereld, met 340 miljoen unieke bezoekers per maand*** en 350 miljoen beoordelingen van en meningen over 6,5 miljoen accommodaties, restaurants en attracties. De websites zijn actief in 48 markten over de hele wereld.

(67 Posts)